Aktivitets avgift (gjeldende til 31.3.2020)

Aktivitets avgiften skal være med på å dekke noe av gruppas utgifter til reiser, egenandeler, påmeldinger, utstyr osv.

Ved betaling av aktivitets avgift, får medlemmet rettigheter i gruppa, får ta del i gruppas aktiviteter og forplikter seg samtidig til å følge idrettslagets regelverk.

Aktivitets avgift for barn og unge går ikke til dekning av halleie da kommunen ikke tar leie for disse aldersgruppene.

Aktivitets avgiften kreves inn av den enkelte gruppen. Det må betales aktivitets avgift for hver gruppe en er med på. Nytt fra 2019 er at alderen er økt med 1 år. 6-10 år en endret til 6-11 år og 11-17 år er nå endret til 12-17 år.

Priser

AlderPris 100%Pris 50%
6 - 11 år250,-125,-
12 - 17 år500,-250,-
18 +1.000,--

Rabatter

Hvis 2 eller flere søsken utøver samme idrett, så gis det 50% rabatt på aktivitets avgiften. Den høyeste avgiften er det 100% betaling på mens på de resterende er det 50%. Under fakturering kan vi ikke garantere at vi får med oss alle slike rabatter, men det er bare å si i fra, så ordner det seg.

Betalings tidspunkter (Når krav blir sendt ut)

GruppeTidspunktDekker periode
Aldersbestemt fotballVårKalenderår